Jag blir inte klok!

AckePacke är liite speciell som alla kanske vet men han är ju aldrig oärlig och tjurig när jag kör honom utom när han hade ont i ryggen!
Igår när jag körde honom innan Pelle skulle sko honom så hade jag sidstroppen (en rem som går innanför skalmen på vagnen så dom inte ska springa snett med röven) på och hade spänt den ganska långt in och drage åt så den var alldeles stum! men så fort han blir lite less eller trött så blir han typ förbannad eller nått på den där jävla sidstroppen och så trycker han bara in den mot skalmen med arslet?! lixom vafan funkar det för från början och sen ska han skita i den efter halva turen?! sidstänger blir lite svårt på en långvagn.... till slut så drog jag inte den där jävla sidstroppen allt jag kunde mot sitsen så jag inte kunde sitta med högerbenet i fotsteget och Ackejäveln gör likadant! och den jäveln sitter ju inte löst direkt utan han tar riktigt i och trycker den åt helvette! Mongoponny! plus att han släpar höger bak... är det bakknäna dom har problems med då?!
Men den jäveln var snäll att sko?! hade han haft ont i bakbenen hade han väl inte vare det?! förut när han hade problem i bakknäna så var han en riktig jäveln att sko!

FATTAR INGENTING!!!!

Aja ska köra både han och Frodo i morgon.... Acke kanske är bättre om han får gå på slingan...

Börjar äntligen bli lite laddad inför östersund! Jag och morsan ska på systemet i möra! Wiie!

Var på travet idag! det var kul och det var världens folksamling runt bordet plus att vi verkade ha hunddagis också:P Men det är roligt att folk är lite sociala!
Efter travet åkte jag och Maria hem till henne och tog in hennes hästar för att sen åka hem till mig och hitta på nått men hon ballade ur hemma hos henne så jag fick åka hem själv....
Jag åkte och tog ut pengar på bankomaten och åkte upp till statiol för att köpa Polly! kliver av moppen och går mot dörren då jag ser att det är proppfullt med folk! Gaahh! hjälp!! vafan ska jag göra?! det var som att tiden stannade och jag han tänka hur länge som hellst innan jag kom fram till dörren! men jag tog ett djupt andetag och klev in!! *klappade mig själv på huvudet.... Duktig idiot!* tog en jävla Pollypåse och en dricka och ställde mig i kön! Återigen kom paniken när det kom in typ 10! pers som skulle köpa korv eller nått och ställer sig bakom mig i kön! Gaah! Panik! Panik! Jag säger åt mig själv att andas och till slut så var det min tur betalade snabbt som fan och drog därifrån!!! kände mig ganska duktig efteråt som fan faktiskt gick in!!!

Hehe jag har inge folkfobi eller så :P

Aja nu ska jag försöka sova eller nått i den stilen natti natti!!

© Anna Brandell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0