Galen hora?!

Hihi!Maria har blive förföljd av en galen jävla hora idag! hon hade skicka sms till en killkompis och frågat på skoj ifall dom skulle fara och bada naken?! hans flickvän hade sett smsen och bleve helt gaaalen! Ringde till maria i morse och sa typ: Ah Fan jag vet allt om dig! Maria svarar lugnt men vaddå det har inte hänt nått men jag ska lämna din kille ifred. Maria åker ut på solänget och far på kliniken med Rappe och gissa vem som kommer! jo den galna horan! när maria står och håller på att behandla rappe?! hon är ju för fan gaaalen!
Synd att hon inte kom nå mer... jag är på käftahumör! Men men det kommer väl fler tillfällen kanske:P

Hade Ponnyridning idag med Kattis i gullvik! det var kul men vaaarmt! höll fan på att svettas ihäl!
Sen ska vi ha jävla ponny på stan i möra men det går nog inte så bra med tanke på att det kommer regna och då mår nog inte flygbladen så bra... och jag tror inte att vi får komma in på gallerian med ponnysarna:P

Aja har äntligen mejlat iväg bilderna till Kattis som jag egentligen skulle ha gjort för längesedan men jag har öööh inte haft tid.:P

Aja Bye Bye nu ska jag gå ner och lägga mig i källaren där det är KALLT!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker att du ska ta o lugna ner dig. maria har väl tydligen inte berättat hela sanningen för dig om vad dom hade skrivit till varandra. men det lägger inte jag mig i. men du har ingen jävla anledning att kalla mig galen hora. ser du mig stå och sälja sex på stan lr? jag och min pojkvän har varit tillsammans i över 2 års tid så jag förstår inte hur du kan få mig till att vara en hora.

2008-07-31 @ 20:30:50
Postat av: Anna!!!

Jag skiter fullständigt i vad han och Maria skrev till varandra, jag skiter även fullständigt i vad som hände mellan dom och hur länge du har vare tillsamans med din kille! Jag skrev om det här för att jag tyckte det var så jävla komiskt! Sen så behöver du inte ta allt så jävla personligt! Det är väl för fan inte jag som ska lugna ner mig?! jag får väl tycka vad jag vill om dig?

2008-08-01 @ 23:44:14
URL: http://annabrandell.blogg.se/
Postat av: marie

jo det klart du får. det får väl alla. men du sitter och skriver på en offentlig sida att jag är en jävla galen hora. har du hört mig namnkalla någon av er något?

2008-08-02 @ 22:40:21
Postat av: Anna!!!

Nej men vill du att jag ska ta bort inlägget? blir det så mycket bättre? vad hade du skrivit om mig ifall jag hade gjort precis det som du gjorde? grejen är den att jag bryr mig inte så jävla mycket och ni får tjafsa bäst ni vill jag har egentligen inget med saken att göra... Maria berättade det för mig jag tyckte att hela historien vad ganska absurd så jag skrev om det i min blogg... jag erkänner att mina ordval inte är dom bästa men ifall du hade läst alla mina inlägg så kanske du ser att jag andvänder ett sådant språk rakt igenom utan att direkt tänka på det eller för att någon ska ta illa upp.... med tanke på att det är ca 12 st som läser min blogg så tycker inte jag att det är speciellt bid deal!

2008-08-03 @ 02:04:10
URL: http://annabrandell.blogg.se/
Postat av: cattiz

Jag måste ba få säga en sak, jag har inte sett nånstans vem de är Anna skriver om, mer än just i vilken situation denna människa befunnit sig i!

Så sinnes...

2008-08-03 @ 14:08:55
URL: http://cattizstattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0