4 dagar sedan!

nu har jag vare lite dålig på att uppdatera igen men har haft mycket för mig...
Fest i söndags.. bakis i måndags...trav på Ammerån igår!

Jag känner mig lite tråkig för tillfället eftersom det inte händer så mkt i mitt liv just nu.... men alla har väl svackor right?!

Trav idag!! Familjens dag!
Wiie massa tivoli och shit! brukar komma ganska mycket folk och det är ju kul! ska försöka leta upp kameran som jag har förlagt någonstarns för maria ville knäppa kort idag:P... *helt ärligt så är hon snart bättre på det än vad jag är*

Men men nu ska jag äta och hoppa i duschen sen blire travet!
Hej hopp,,, ähh kommer inte på nåt...


Santana ska kvala!! hålla tummsen!


© Anna Brandell

Kommentarer
Postat av: cattiz

Miss you!

2008-07-16 @ 20:28:37
URL: http://cattizstattin.blogg.se/
Postat av: Maria

jag börjar få in flytet, maila över bilderna på leo ! :D

2008-07-17 @ 22:46:17
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0