"Alla kan inte, somliga vill inte. Så är det bara." -Ior

Ångest.... vilken härlig känsla.....
Det har gått upp ett ljus för mig... ni vet en sån där lampa som lyser ovanför ens huvud när man kommit på någonting smart. Problemet är bara att det inte var speciellt smart, mest osmart att jag inte kommit på det tidigare. Jag borde typ träna, har ett antal anledningar till detta men det verkar jävligt svårt att få det gjort.
För det första så betalar jag ju fan nästan 500:- i månaden till ett gym som jag inte besökt sedan någon gång innan jul, varför gör man så? normala människor gör inte så? tror att det kallas förnekelse.
Jag får ont i ryggen när jag inte tränar, men att jag har ont i ryggen är ju ännu en anledning till att inte släpa min inte så smäckra röv ifrån soffjäveln.
Jag har ju varit förkyld och haft lunginflamation. Men kan inte fröken Brandell komma till den insikten att hon kanske började bli sjuk efter jul av en anledning? typ att hon började ligga på soffan istället för att träna. Så vitt jag vet tränar inte kroppen sig själv om jag inte missat något längs vägen.
Nej fan, borde skärpa mig, eller något... i morgon... eller nästa vecka.............

Kvinnor..... jag har alltid haft en föraning att någonting inte står helt rätt till med oss kvinnor, men ju mer jag tänker på det desto fler tecken får jag på att tamefan ingenting står rätt till. Vi har ju för fan stora bekymmer med hela våran existens.
Läste en tråd på WWW.flashback.org om kvinnor på krogen som fick mig att öppna ögonen lite.... 
Att vi säger att vi tycker det är kul att åka ut på krogen och dansa med våra vänner?! Baha bullshit! Ifall vi tyckte att det var så jävla kul att dansa med våra vänner så hade vi ju förmodligen gjort det istället för att dricka kaffe eller hur? Inte står vi 2 timmar framför spegeln innan vi ska ut på krogen för våra vänners skull heller.
90% av alla kvinnor går ut på krogen för att 1. få bekräftelse av män. 2. Knulla. 3. Visa för våra vänner hur många karlar som är "dryga" och följer efter oss överallt så dem ska bli avundsjuka eftersom man är så otroligt populär och eftertraktad.
Kvinnor har baktankar med allt.... Och det absolut värsta av allt är att vi fan inte ens vet om det själva!
Sen har vi ju så jävla mycke bekymmer. Dålig självkänsla, hetsätning, huvudvärk och diverse andra bekymmer som får våran värld att rasa samman med jämna mellanrum. Vad behöver vi då? jo MÄN! Män som bekräftar att vi är snygga, män som bekräftar att vi duger till att föröka oss, män som ljuger och talar om för oss att vi är bra som vi är. Det faktum att männen faktiskt gör detta så att dom kanske mot all förmodan faktiskt "får till det" för en gångs skull gör att vi kvinnor blir ännu mer galna! För då till allas fasa.......(trumvirvel).... Växer vårat självförtroende och vi blir galna åt andra hållet. Vi tror att vi är störst, bäst och vackrast, ingen karl kommer någonsin komma upp till våran nivå(som dem nyss hjälp oss upp till) ingen tjej heller för den delen.
Sen måste man ju bara älska uttrycket: Karlar går fan inte att diskutera med..... njaaee... av egna erfarenheter är det fan kvinnor som inte går att prata med, vi är så jävla tjuriga att vi ger oss inte även fast vi vet att vi har fel. För även om vi vet att vi har fel behöver inte han veta det!
Men nej kära medkvinnor! Vi kommer heller aldrig att erkänna att vi faktiskt behöver män till annat än att föröka oss!

(jag hoppas för tusan att ni förstår ironin i inlägget, om inte, är ni förmodligen kvinnor.)


Soo Long Suckers!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hahahah jag dör! Vi kröner dig till kung anna! ;D

2011-04-14 @ 08:51:15
URL: http://victoriali.blogg.se/
Postat av: cattizstattin

Haha fyfan! Dethär var ett rent söndagsnöjje ;)

2011-04-17 @ 13:50:05
URL: http://cattizstattin.blogg.se/
Postat av: Maria

HAHAHA ;D

2011-04-18 @ 21:00:14
URL: http://mokiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0