Life at It´s best!

Mitt rum är en enda stor papperskorg... Jag satt på sängkanten och åt en macka då jag fick en torr kant ost i munnen och utan att tänka mig för så spottar jag ut den.... PÅ GOLVET!!! Jag tänker inte ens på att jag gör det förren en stund senare.. Det bör kanske noteras att jag faktiskt inte plockade upp den heller utan den ligger fortfarande kvar på golvet och lär göra det till nästa gång jag städar (ca 2 år).

Bergsåker idag med Carro och Valentino Dream! Det där är en ruskigt fin häst, är det normalt att bli typ kär i en hästs rörelsemönster? Jag är det iaf! han blev iaf 5a och gjorde ett hyfsat lopp, var dock inte samma tryck i honom som vanligt..

N'Egon För att förklara för Cattiz N'=En-Egon typ som bonngubbarna brukar säga :P
Han var ute och jagade småpojkarna i lite intervaller igår. Han känns faktiskt ruskigt fin! vi körde 38 som fortast tror jag. Han blev dock lite sur då han bara fick springa i rygg eftersom det var så lerigt att man bara kunde köra i två spår... Men när han väl fick springa i ledningen så tog han i jättefint! Min Bäääbis! Fast att springa ifrån två treåringar är väl kanske inget att skryta med.. Men i mina ögon är han en stjärna!!


Jag är fattig... eller ja, allt är ju relativt men jag har iaf slut på pengar. Det är skitjobbigt, men jag har as usual en plan!!
Jag hoppas ni noterar ironin i följande meningar!
Min plan är iaf att ställa upp en skylt en fredagkväll där det står "frivilligt fruntimer på alla fyra" med en pil in i en buske. Där tänkte jag ställa mig på alla fyra med byxorna neddragna.
När en spekulant precis har "stöppa in en" tänkte jag dra igång en hel serenad med ja! JA! nej JAAAA! nej JAAAaaaAA Hårdare!! jag tror att jag kanske inte vill JAAAA!! TAA MIGG HÅÅÅRT! Sedan sätta handklovar på karln gå upp med han till polisstation och anmäla han för våldtäkt... cascha lite skadeståndspengar och blir rik igen!! Rent teoretiskt sa jag ju nej eller hur?! :P
Usch nu fick jag rakt lite dåligt samvete över att jag faktiskt skrev det där...

blir spännande att se hur mycket skit jag får för det där stycket;P


So Long Suckers!!



Notera att jag tycker att våltäkter och andra sexualbrott hör till det värsta som finns i denna värld. Men kan man skämta om negerbarn i Afrika så kan man skämta om våldtäkter också!!

Kommentarer
Postat av: Linda Calissendorff

Haha du är bara för stört skön ANNA! =)) Tycker de var en alldelens utmärkt i de kan jag ta busken brevid din? skratta Behöver oxå pengar....

2010-04-01 @ 20:57:14
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se
Postat av: Victoria

Hahahahahahahaahahahahaha jag har saknat ditt skrivande anna! Det värmer!

2010-04-08 @ 20:06:27
URL: http://victoriali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0