Vem fan uppfann snö?

Jag har nyss varit ute och skottat våran jävla uppfart som var full med snö plus att plogbilen hade gjort en charmig plogkant som skulle bort.
Jag hatar SNÖ!! den jäveln som uppfann skiten borde hängas... hmm kan det ha varit gud? och om han och jesus typ är samma person eller om det var hans pappa, jag må inte veta med vi säger att gud och jesus är samma person och jesus blev ju korsfäst, det borde ju rimligen vara lite värre så då kanske han är straffad nog... Äh skit samma, häng gud!
Skiten tjänar ju ingen nytta. den bara ligger där och är vit, och kall, och ivägen för allting! totalt jävla värdelöst!
Sen smälter den, blir till slask så man blir blöt om fötterna, sen blir den till stora vattenpölar sen försvinner den. Totalt jävla onödigt!

Jag känner att det har blive mycket blogginlägg nu på slutet, och när man läser igenom det så funderar jag på att typ raka av mig håret, men spara luggen och bli EMO! Nej jag är nog bara lite lättirriterad och tar ut det på min stackars dator. Eller ja, det är ju er läsare det är synd om egentligen. men jag kan nog leva med att förstöra eran dag eftersom ni är typ 10 st:P

Jag tror att jag nyss åt en mask, alltså nu i skrivande stund... jag vågade inte kolla så jag åt upp den. Antingen var det jord eller en mask... spännande. I en tomat alltså.. jag sitter inte och äter jord och maskar bara som dom är.. man måste ju ha något till :P

Nej nu ska jag gå och ta mig en liten rök sen se klart på House!

So Long Suckers!!

(fortsätter jag såhär så kommer ju min blogg snart ha lika många inlägg om dagen som kissie! my number one bloggerska!!)

Kommentarer
Postat av: Linda Calissendorff

Ja jisses vad du skriver då du kommer i gång människa skratta Jag älskar snön av den anledningen att man får mjuk underlag till hästarna och träna på sen blir de så mycket ljusare oxå! Så upp med hakan nu Anna se de positiva! =)))

2010-01-19 @ 22:41:08
URL: http://www.stallcalissendorff.dinstudio.se
Postat av: Linda C

Måste komma å hälsa på din nya pålle då jag är såld på nordisar! =) Vart ska du ha den uppstallad?

2010-01-20 @ 17:50:15
URL: http://www.stallcalissendorff.dinstudio.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0