är det tänkt att man ska kunna sånt här?

Nu har jag lite frågot till de som gått ut gymnasiet.
Hur många ledamöter sitter det i riksdagen?
vad heter sveriges arbetsmarknadsminister?
hur många stadium går ett lagförslag igenom innan den tas till verket och vilka olika steg är det?

Ifall någon kan nått av det här utan att googla så ska ni få en tia av mig!

Jag tycker fortfarande att vi kör på att sverige ska bli allsmäktigt... Man kanske ska ge sig in i politiken?
Talade med min kära mor i telefon och beklagade mig över hur förbannat skittråkigt det var att plugga samhällskunskap, då sa hon att jag kommer säkert att hamna i politikersvängen! Yeah right, det ska ju vara ifall det kommer ett parti som vill göra sverige allsmäktigt! Then count me in!
 Jag har faktiskt mot alla odds gjort bort lite skolarbete idag! lr typ hälften av det jag har kvar i samhällskunskap... Klapp på huvet för att jag är så duktig!

Nej nu kommer klimakteriekossan hem från jobbet och gnäller så jag tänkte fly fältet fort som attan!


So Long Suckers!!

Kommentarer
Postat av: Linda Calissendorff

Håller med skolan är bara ett jäkla tidsfördriv för stackars ungdomar för jag minns då fan ingenting för de var snabbt lära in sen skulle de in nått nytt så de fastna inte nått direkt... ;0)

2010-01-19 @ 22:39:27
URL: http://www.stallcalissendorff.dinstudio.se
Postat av: Johanna

det sitter 249 ledamöter han heter sven olof littorin och det om lag förslagen tror jag ledmöterna ska röst om 3 ggr lr nå ;)

2010-01-22 @ 08:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0