Who Tha FUCK?!

Vilka är det som läser mig blogg egentligen? för någon dag sedan hade jag 28 unika läsare på min blogg... alltså, jag känner ju typ inte ens 28 personer... Inte så att dom skulle läsa min blogg iaf.
Så jävla intressant kan det väl inte vara för någon utomstående tycker jag? Men det är ju roligt att så många är intresserad av mitt superintressanta nördliv! :D

Egon! The One And Only! Vi körde så fort att vi körde punka på vagnen i intervallerna idag. Snacka om att spränga ljudvallen! Han är bara bäst!! Nu har jag bestämt att det blir provlopp på lördag bara jag får tag i den satans Ricky någon gång, tro om han är rädd att han ska åka på arbete det är därför han inte svarar när jag ringer? Han är som sagt skyldig mig en hämtning ifrån stan kl 3 på natten :P
Jag är lite för Pussy för att våga köra han i provlopp själv första gången, så min plan var iaf att sätta upp Rooken som självmordspilot. Jag gillar hur han kör som, lugn, sansad och ganska snäll i munnen på dom.
Så fan ta han om han jobbar på lördag!

Min kära bror höll fullkomligen på att skrämma bajset ur mig nu när jag kom hem ifrån en Ack så trevlig kväll hos Hanna (fläska godis och kakor å sett på BERT! ). Jag kliver ur bilen och noterar att Volvon står hemma, jaha tänker jag och noterar att brorsan är hemma. Sen går jag förbi bilen och i den sitter två jävla människor! AHHH! Jag lovar att jag var ganska nära på att faktiskt bajsa i byxan! Insåg dock rätt fort att det var min kära bror och hans tjej som satt i bilen av någon andledning.. Skumt..

Lugnet är förstört, jag och min mor har ju haft hela huset för oss själva i nästan en och en halv vecka. Nu har bror och far kommit hem och helt plötsligt känns våran trevåningsvilla som en liten etta. Konstigt hur fort man vänjer sig! Den största skillnaden av allt är att vi nu måste tömma askkoppen typ tre gånger om dagen! Jättejobbigt!

Nej nu ska jag spela lite nördspel och sedan sova..

Maria har tydligen bajsproblem i sin hundporrstudio, jag kunde inte låta bli att börja asgarva när jag fick ett sms där det står: Nu sitter dom fast.... Bah va? och innan jag kopplade Ojj ojj... Och nu var det någon som var för trött för att bajsa, Följetongen fortsätter i Söderströms Hundporrstudio!


So Long Suckers!



Kommentarer
Postat av: Frida

JAG läser din blogg.... ;0)

2010-04-14 @ 09:51:37
Postat av: Maria

HAHA, jag blev helt lycklig när dom äntligen fastnade ;D haha. ett steg närmare valpar vettu ! :D

2010-04-14 @ 10:11:00
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Linda-li

Vi känner ju inte varandra, men jag är ett fan av din blogg! :-)

2010-04-14 @ 12:41:49
URL: http://linda-li.bloggagratis.se
Postat av: Linda Calissendorff

Jag fick tag på Ricky i dag så han ska se om han kan ta ledigt några timmar från jobbet så då ska han köra Kristallen så då finns han på plats att köra En Egon oxå ;0) Han skulle ringa mig i möra hur de blev ska hälsa han ska ringa dig då! ler Ska bli roligt att få se din snygga Egon! =)))

2010-04-14 @ 22:10:16
URL: http://www.lillbumsan.bloggagratis.se
Postat av: Linda Calissendorff

Shit vilken snygg häst du ha fått tag i Anna! Rysligt snygg var han! =) en häst i min smak!

2010-04-17 @ 20:29:39
URL: http://www.stallcalissendorff.dinstudio.se
Postat av: Victoria

haha man kan väl säga att jag typ tipsar många om din blogg :D din blogg är ju den enda läs-bloggen som är rolig:D skrytit lite om dig på bloggen, höhö

2010-04-20 @ 18:30:43
URL: http://victoriali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0