"it's not the size of the ship, it's the motion of the ocean" , well it takes a long time to get to england in a ROW BOAT

Haha bästa citatet på länge :P

Nyss hemkommen ifrån stallet. körde Egon idag och han var till och med lite busig idag! Ett litet bocksprång fick han till :P Det är så roligt att han är pigg och lite busig bara det inte bli mycket värre än såhär!
Jag har beslutsångest.... Provlopp eller inte provlopp? ska jag köra eller ska någon annan köra? (ska jag supa skallen av mig i morgon eller inte?) Det återstår att se...
Jag har fortfarande inte bestämmt vad jag ska ha för bett på honom i provloppet ifall jag ska köra själv heller. Äscha det löser sig nog!

Nej nu ska jag göra ordning lite bilder!!!


So Long Suckers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0