Ungdomar med beteendestörningar!

Jag och Maria gjorde staden idag och vi fick se ett ack så intressant beteende hos våra unga medborgare i örnsköldsvik.
De har börjat gruppera sig utanför Åhlens, jag vet inte riktigt om grupperingarna har någonting med rangordning eller dyligt att göra men dom grupperar sig och röker. Vad dom röker vill jag inte veta men röker det gör dom, och surrar. Jag vet inte vad dom surrar om heller för det låter precis och bara som ett surr när man går förbi, tänk er en hel svärm getingar som bryter på blattespråk. Sen finns det vissa själar som inte verkar passa in riktigt i någon grupp så dom går emellan alla grupper som ett tragiskt försök att gruppera sig, som för att inte hamna utanför och därför bli ett lättare byte för diverse rovdjur som stryker förbi. För jo, det finns livsfarliga rovdjur inne i "centrum", Tigrar, björnar och en och annan monsterapa.
Men hur ska vi nu försöka domesticera dessa förvildade och ack så skygga ungdomarna?
Vart är människovärldens Pat Perelli, eller varför inte Ceasar Milan?
Kanske är det så lätt som 45 minuters promenad om dagen och "Rules, Boundaries and Limitations" Eller varför inte föräldrar med lite "Savvy".
Ja det måste ju vara någon form av understimulation som leder till att dom beteer sig på detta viset. En understimulerad ungdom = en farlig ungdom!


So Long Suckers!

Kommentarer
Postat av: johanna

SKALL BARA UPPLYSA DAMEN OM ATT DET ÄR DÄR JAG TILLBRINGAR TIDEN MELLAN SKOLAN OH BUSSEN;P JAG smokar valigt iaf, det gör alla om du nu ville veta :P

2009-11-24 @ 22:57:04
URL: http://johannann.blogg.se/
Postat av: Anna!

Gaaah! Ännu en understimulerad ungdom! Bäst att passa sig!!!

2009-11-24 @ 22:59:57
URL: http://annabrandell.blogg.se/
Postat av: maria

Jag skulle nog inte vilja uttala mig om att "alla" som står där röker vanligt.. det tvivlar jag starkt på. Som sagt anna, det är ungdomar med beteendestörningar som jag sa igår ;) hahaha.



Ville du med o hjälpa till idag? då kan du ju slå en pling:)

2009-11-25 @ 08:50:25
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Victoria

hahahahaha så himla sant! jag skäms över alla som står där, typ som att de är värsta hårdingarna som står i gäng och röker. Haha fast jagh kanske bara är avundsjuk, kanske vill jag också ha ett gäng att stå och röka med utanför åhlens. Stackars ensamma jag x)

2009-11-25 @ 13:20:52
URL: http://victoriali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0