Tragiskt!

Det är fan riktigt kul när man märker att dom unika besökarna skjuter i höjden efter man har kommenterat i någon av dom allt för många "fittbloggarn". Dock är jag inte så desperat efter besökare så att jag provocerar och bär mig illa åt på andras bloggar för att få folk som läser min, det är bara patetiskt. Ska folk läsa min blogg så ska dom göra det för att dom tycker att det jag skriver är intressant, inte för att jag tycker att det är kul att käfta med fjortisar (vilket jag faktiskt gör). Men det har egentligen inget med min blogg att göra.

Sen så är det väldigt illa valt tillfälle att börja bråka med mig just nu, det krävs inte speciellt mycket för att tippa mig över kanten, då brakar det åt helvette ordentligt och den som är mest irriterande just då får nog ta hela smällen. Try mee!!!

Jag har världens beslutsångest över hur jag ska göra med Valle, eller någon annan häst för den delen. En del av mig säger att ta en häst så fort du kan, ha saker att göra hela tiden så du inte behöver tänka så mycket. En annan del säger åt mig att ta det lugnt och bearbeta det som händer i lugn och ro, visst låter det smart? saken är ju den att jag är rädd att jag gräver ner mig i en grop som jag sedan inte kan ta mig upp ur. Men vi märker väl på tisdag hur det känns just då. Blir nog att jag åker till Cattiz på landet ett par dagar för att smälta allt.

Jag vill rida! jag känner ett oerhört sug just nu efter att ha en trevlig myspolle att åka ut i skogen och busa med! Maria, får jag låna Nancy? :P

Äscha, nu ska jag försöka jobba lite med Svenska B, jag kanske lär mig något intressant. Risken är iofs minimal men vem vet, kvällen kanske har en överaskning åt mig!



Btw Maria jag har köpt en present åt dig idag!!!!



So Long Suckers!!

Kommentarer
Postat av: maria

men hallå, häng med ut o rid imorgon, jag kan rida bobby.. är en sadel kort dock.. du kanske kan ta med din mors ? den kan nog bobby ha :)

sen kan du komma o rida varje dag så kan vi rida som vi gjorde förut så slipper du tänka så mycket och du känner kanske inte sånt sug efter att behöva ta häst direkt.. gör inte samma misstag igen.. .=)

2009-11-12 @ 09:44:36
URL: http://plussized.blogg.se/
Postat av: maria

på löööördag ska vi riiiiiiida!

2009-11-13 @ 07:18:51
URL: http://plussized.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0