Gosch! Jag hatar alla smala människor!

Nej fy fan, nu är jag uppriktigt sagt ordentligt jävla upprörd. Snokade runt på folks bloggar och det var ett jävla tjat om att någon hade skrivit något om att tjejers lår inte ska gå ihop. Jag kunde inte dämpa min nyfikenhet så jag blev tvungen att kolla in den här kissipissifittans jävla blogg, det skulle jag aldrig ha gjort. Nu är jag så jävla förbannad att jag nog fan skulle kunna gå ner till stockholm, söka jobb som portvakt på någon fräsig bar och neka henne att komma in för hon är för smal, för blond, eller helt enkelt för fittig för att komma in! Nej din dumma fan man blir inte olycklig av att inte komma in på en bar! Man känner sig väl kanske inte på topp just för stunden men det är nog inte sådant som sårar in i själen!
Ifall denna människa är seriös i det hon skriver så behöver hon söka vård, och det är snarast.
Jag tänker inte ens predika om hur jag tycker folk ska se ut för det är så jävla enkelt att jag bryr mig faktiskt inte. Jag skulle tycka det var underbart om man kunde gå ut på stan och folk med totalt olika former gick runt med kläder från bröllopsklänningar till att dom gick nakna. Vilken underbar stad! Den existerar inte!
Vet ni varför? jo på grund av sådana små jävlar som tror att det är utsidan som gör människan.
Gosch, bry dig i dig själv och träna gärna tills du spyr om du tycker det är kul men ge fan i allt annat folk.
Jag kan helt uppriktigt säga att jag skäms för att jag blir så irriterad över saken men hur lätt är det att låta bli?
Jag funderar faktiskt helt seriöst på att anmäla henne för hets mot folkgrupp, då kanske hon ger sig.
Jag fan hoppas att alla "överviktiga" i hela jävla stockholm bestämmer sig att nu får det vara nog! Brotta ner henne och bilda hög tills hon kvävs!!

Sen ifall nu hennes ideal skulle slå in i hela sverige så skulle nog alla långa personer få stora bekymmer..... jobbigt att vara över 1.70 och det bara finns kläder i small och medium. Men det kanske är snyggt med byxor som går precis under knäna, så länge låren inte går ihop och man inte är för fet för storlek small!! ÌDIOT!

 

So Long Suckers!


Kommentarer
Postat av: Victoria

hahahahah anna goes completely insane xD haha men jag håller med som fan, läste det där och jag kunde inte annat än skratta, sjuka människa, hur fult är det inte när man är så smal att benen ser ut som tändstickor med 2 knäskålar. Alltså jag tycker ju att jag är smal och mina lår går ihop lite när jag går. Hahah men hon kan enligt mig få banta ner sig, hamna i drogträsket och förstöra sitt liv, varsågod!

2009-11-11 @ 10:59:01
URL: http://victoriali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0