Aldrig mer!

Nej fy fan, aldrig mer krogen eller ja LIQUID! Det spelar satan ingen roll hur full jag än är så är det fan inte kul. Är inte och kommer aldrig att bli. Det är på tok för mycket fjortisar och sådana som hoppas på att få sätta på någon fjortis. Alla surrar och skriker om ingentin och jag blir seriöst helt körd i huvet av allt skitsnack!
Nej nu är det andra gången jag provar och nu är det bestämt att det händer aldrig mer igen. Så länge jag inte har någon trevlig som nöjer sig med att sitta lungt, surra och bara ha det allmänt trevligt. Framnäs var faktiskt helt OK men LIQUID aldrig mer! Nej fy fan.
Nu ska jag spy sen sova så jag är pigg och kan tvinga Ulfen att sko Snärtis i möra så jag kan köra fort med han! så mycket mer värt det!
Fan vad jag trivs i mina hästdreggelkläder som är skitig som fan! Då mår jag som bäst!


So Long Suckers!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0