Sömn är för pussies!

Nu är jag less! man har väl sportlov delvis för att vila ut sig och ta igen förlorad sömn? Baha!
Jag har nog inte sovit mer än 6 timmar per natt på hela lovet, och det är inte för att jag har haft så mycket att göra utan för att min kropp helt enkelt inte vill sova mer än så tror jag.
Det första jag gjorde var ju att vända på dygnet så jag var vaken på nätterna och sov på dagen. Prakiskt va?
Nu när jag väl vänt tillbaka allting kan jag lik förbannat inte sova mer än 3 timmar i sträck!
Jag funderar fan på att gå ut och springa en mil innan jag går och lägger mig så att åtminstonde kroppen är trött.
Men jag tror att problemet sitter i att jag inte är i skolan, huvudet får vila för mycket.

Äh som sagt, sömn är för pussies!!!!


So Long Suckers

Kommentarer
Postat av: Jnn

anna, springa, har du blivit sjuk? :O ;P

2009-03-08 @ 17:58:47
URL: http://johannann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0