Räddavärlden komplex?

Jag har funderat mycket till och från på ifall vissa av oss kvinnor föds med någon form av "räddaVärldenkomplex" Jag ser det väldigt tydligt hos vissa iaf.
Det är som att visst dom tycker om dessa pojkar jättemycket men dom blir riktigt in löööv när dom inser att shit den här pojken har problem!! Då blir det hela helt plötsligt mycket roligare nu när man har något att Fixi Fixi.
Och jag tror att det här sträcker sig bortom pojkar, det gäller nog djur, vänner och hela köret. Det blir ju bara tråkigt med en perfekt häst, hund eller annat, det måste vara något att hela tiden "fixi fixi".
Jag tror att männen till stor del saknar "räddavärldenkomplexet" för dom analyserar lite och inser ganska snabbt att nej fy fan, för mycket jobb och helt klart inte värt det då det ändå väldigt sällan är någon som är särskilt tacksam efter man har "fixi fixi".
Och ta för guds skull inte åt er utan tänk på att jag skriver med glimten i ögat:P för nej jag tänker inte "fixi fixi" er:P



Jag tror att jag kommer hamna i helvettet när jag dör, för det är väldigt fel att önska livet ur folk. Så får man inte göra, det är man lärd sedan dess att man kunde krypa. Men hur kan det då komma sig att jag i smyg gör det ibland? det är ju verkligen inte så att jag är en spciellt ond eller psykstörd människa som går runt och planerar hur jag ska kunna få ihäl dom jag ogillar.
Jag mer ser någon jag VERKLIGEN inte gillar gå utanför fönstret då kan jag inte låta bli att hoppas att denne ska halka och bli påkörd typ :S visst skulle jag nog må jävligt dåligt över det ifall de skulle hända men jag hade nog inte suttit hemma och gråtit, jag tror tragiskt nog inte att jag skulle bry mig så mycket. Gör det mig till en jätteond person? 
Jag är oftast inte den som startar bråk utan även fast jag långt ifrån älskar alla runt omkring mig kan jag ändå uppföra mig (oftast). Men då kan jag istället sitta och vänta, hoppas på att hon/han ska säga eller göra något som kan trigga igång mig till den grad att jag helt enkelt klappar på den jäveln. Jag vet, jag är sjuk och bör nog söka psykhjälp inom en snar framtid:P


Jag ska göra provlopp på lördag och är supernervös! Pelikan Mero är det jag ska köra:P Baha blir spännande som fan att köra palt iaf!



So Long Suckers!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ska nog gå bra på lördag skaru se ;)

2009-03-13 @ 11:53:53
Postat av: Bea

det finns fler som tänker så..

2009-03-13 @ 11:54:13
URL: http://beatriceanderss.blogg.se/
Postat av: Anna!

bea så du menar att du är en medbrottsling? fy skäms:P men vi kommer nog ha fetkul i helvettet iaf:P

2009-03-13 @ 14:43:34
URL: http://annabrandell.blogg.se/
Postat av: Bea

oja, roligare än nånsin skulle jag tro!

2009-03-13 @ 15:52:57
URL: http://beatriceanderss.blogg.se/
Postat av: Josefin

jag tänker precis likadant just nu, och bara för att du beskrev detta så jävla bra.. så länkade jag till dig.. hoppas det är ok.

2009-03-20 @ 16:19:38
URL: http://joas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0