Matkompaniet!

Nyss hemkommen från stugrådsmöte och middag på matkompaniet. Eftersom jag har varit dyngsjuk hela veckan så var det bara tur att jag fått smaksinnet tillbaks till idag så jag iaf kunde känna smaken på maten som var otroligt god!

I morgon blir det stallet vid 8-9 någon gång, fixa Cattiz hästar och köra Penni *spännande*. Sen skulle Tjohanna ta med sig några sadlar ut på solänget när hon ska ha kurs som hon ska prova på Peggan så vi vet på ett ungefär vad hon behöver för slags sadel, då jag har noll koll känns det bra att jag har en liten mupp som kan hjälpa mig:P
Får se om jag även tar ut Snärtisbubben på en tur så han har fått lufta sig lite tills på måndag, måste även se till att Ulf tar en titt på den där tanden han har som inte ser så rolig ut.
Efter det har jag väl inga direkta planer, Johanna höll på att surra om att grannen hadde fest men är inte sådär jättesugen på att vara bakis på söndag när det är trav på solänget! Första travdagen för året och Ulf Arne har två stycken till start!

Nu är jag i snokartagen, jag har letat runt på internet efter lite publikstatistik för dom olika travbanorna i sverige. Jag är väldigt lur på att våra publiksiffror inte är så pjåkiga om man jämför med många andra banor i sverige.
Dock hittade jag inga siffror någonstarns så skickade ett mail till Stc. Han som hade hand om det var tyvärr på semester men skulle komma tillbaks den 30e så jag väntar med spänning!
För något måste hända ute på solänget så att vi får ha våran älskade bana kvar.Vi behöver fler människor som inte bara pratar utan faktiskt gör något åt problemen! För tråkigt nog är det mycket snack och lite verkstad! Någonting måste göras!!!!!


So Long Suckers!!!

Kommentarer
Postat av: maria

det kan jag hålla med om, hur mycket planer har vi inte pratat om som skulle locka hur mycket folk som helst. men det mesta bara motarbetas ju.

2009-03-28 @ 08:52:11
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Anna!

Precis, det känns ju inte sådär superkul att komma med idéer alla gånger just för att dom enda svaren man får är - nej det går inte - vi har inte råd eller - vi har inge folk som kan hjälpa till. Man blir lite trött på det, nej fan mindre snack och mer verkstad!

2009-03-29 @ 09:56:20
URL: http://annabrandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0