Mångmiljonär sökes till hästgalet fruntimmer!

Ja, jag behöver en karl, en med mycket pengar! Iaf tillräckligt för att bygga ett stall med 6-7 boxar, fö mig och 6-7 hästar och gärna någon utlandssemester då och då:P Jag kan varken städa eller laga mat, men jag är ganska trevlig emellanåt. Du får inte ha några som helst krav på social kontakt då all min lediga tid spenderas i stallet.

Anledningen till denna lilla kontaktannons är att jag är i adoptionstagen!
Jag körde Snärtis och Coin idag, och vilka pärlor dom är. Snärtis var som en helt ny häst när han fick springa på grus igen och jag vette fan om jag åkt så fort med han någon gång.
Coin han är bara underbar för att han är han. Söt, tjock, rädd och SNÄLL!
Men det absolut bästa med dessa två hästar är att dom är så jävla tacksam! Dom skiner upp så fort det är någon som bryr sig lite extra om bara dom, men eftersom dom är långt ifrån några stjärnor båda två så blir det väldigt sällan någon extra uppmärksamhet över till dom. Förutom min då.
Så min plan var att hitta en karl, bygga ett stall och ta dit dom jag bryr mig allra mest om!
Såhär skulle boxlistan se ut:
1. Peggan, off course!
2. Snärtis!
3. Coin
4. Berra
5-7 lediga so far.
Dom lediga boxarna torde inte ta speciellt lång tid att fylla:P


Jag är btw förkyld som ett as! började känna av att jag var tjock i bihålorna igårkväll men trodde att det skulle gå över. HAHA! tji fick jag, nu ligger jag här snorig som fan och kan knappt andas för jag har så mycket slem i halsen!
Men jag torde överleva!


So Long Suckers!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, jag tar dom 5 andra boxarna! Bright är först in! ;)



Huh jag är sjuk jag också, halsen värker som värken själv.. Näe nu ska man pina i sig ägg..

2009-03-24 @ 07:37:48
Postat av: Anna!

Nej du får inte vara med för dina hästar är så jobbiga:P och inte lika söta som mina! :P

btw, internet i kittel?

2009-03-24 @ 13:30:08
URL: http://annabrandell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha men din mupp! Jag kommer vare sig du vill eller inte xD och sen, de är då lika söta som dina ;P

Haha japp, dom har byggt ut med mastar här uppe ;P

2009-03-24 @ 18:35:36
Postat av: Anna!

Haha käns som jag sitter lite i skiten då:P

Eh lönt att bygga mastar i fjällen?

2009-03-24 @ 18:38:14
URL: http://annabrandell.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha eftersom du ska bygga stallet hos oss, så bestämmer jag, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA im eviiil

2009-03-26 @ 00:33:11
URL: http://johannann.blogg.se/
Postat av: Cattiz

Döööh Jnn, du kan inte komma å bestämma bara sådäär juh.. Anna har lovat mig stallplats så de så ;)



Fast dt blir i Forsed stallet byggs!

2009-03-27 @ 18:10:58
URL: http://cattizstattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0