I Survived!

Jag överlevde mitt första provlopp med storhäst!
Jag har ju varit supernervös sedan i torsdags då jag fick reda på att jag skulle köra men det släppte helt efter jag hade varit ute och värmt, vilken superhäst att köra! Det var som att köra en bil, inte en Ferrari då kanske men iaf en Ford eller Volvo:P
Så allt kändes riktigt bra inför provloppet!
Provstarten gick hyfsat bra (var bara lite ivägen för Forslund som hade springspår:P) Men i den riktiga starten tänkte Pelle fan inte svänga, det slutade med att jag fick kasta runt honom när dom sa TVÅ! Men vi kom iväg utan att störa någon iaf!
Kom iväg felfritt och hämnade först utvändigt! (jippie!) Frågade Ricky som låg rygg ledarn ifall han skulle ut men det ville han inte så jag provade att backa lite och se ifall det kom någon som kunde avlösa mig men icke! så stackarn fick vackert lov att gå i dödens vare sig han ville eller inte!
500kvar gick Forslund fram så då tänkte jag att bra då får han ju en rygg sista biten iaf men Ricky släppte ner han i rygg ledarn. Pellebus blev trött till slut och så strulade det lite i sista sväng när Solvan hoppade för frida och jag hamnade bakom där. Sen glömde jag att jag hade rycktussar:P
Vi gick i mål på 1,46 vilket är långt ifrån någon supertid men jag här nöjd ändå!

Jag har cpont i knät nu och kan knappt gå för vagnen var så kort att han slog haserna i mina knän varje steg han tog:P hårdare smällar på vänster knä av någon andednig:S
Aja skitkul var det iaf och jag har helt klart fått mersmak!




So Long Suckers!


 


Kommentarer
Postat av: Bea

Härligt Anna!:):)

2009-03-14 @ 15:38:15
URL: http://beatriceanderss.blogg.se/
Postat av: maria

jag sa ju att det skulle gå bra och de såg jätte bra ut! bra jobbat!

2009-03-15 @ 12:41:31
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0