Fan!

Nu är jag less! jag kan inte sova, jävla satans skitförkylning.
Så nu sitter jag här och tittar på han den där baywatchsnubben som sitter med i nån jävla talangjury när han åker runt i en bil som pratar och räddar massa folk, SKITKUL! not.
Sen lämnade jag två elaka kommentarer på Cattiz blogg men dom försvann! 8S Hur kunde detta gå till?! hmm, jag orkar lix inte gå in dit och skriva dit dom igen:P

Jag måste säga att jag är jävligt less på alla som håller på med droger i den här stan, det är ett jävla tjatter hit och dit om vem som tjallar på vem och vem dom ska "sätta dit" härnäst. Äh vafan, låt dom punda bäst dom vill och har vi lite tur så pundar dom ihäl sig så slipper vi tjatet! Sen blir jag så less på att det räknas som en statusgrej.
Och ja jag skulle helt säkert tänka annorlunda ifall jag själv hade en anhörig eller vän som höll på men nu har jag ju förhoppningsvis inte det och jag är jävligt less på allt tjafs om skiten.




So Long Suckers

Kommentarer
Postat av: Johanna

och jag är less på att idioter ska anklaga folk för ingenting,:S

2009-03-28 @ 07:56:30
Postat av: Cattiz

Hm vilka två kommentarer vare du skulle säga mig? ;P Sen, jag är jävligt less drogsnacket jag med, tar min fot ur de hela väldigt snart tror jag

2009-03-28 @ 09:00:33
URL: http://cattizstattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0