ZzZzZz ZzZzZ zZzZz ZzZz!

Hur mycket kan man sova egentligen? Jag behöver vård!
Jag satt hos Cattiz och går och söp bort hennes sorger litegrann, visste att jag hade fodringen i stallet på morgonen så tänkte inte gå och lägga mig senare än tre! sagt och gjort kl 03:00 låg och i sängen.
Tror ni jag kunde sova för det? haha näe! jag snurrade 150.000 varv i sängen tills alla sängkläder var helt mongo innan jag somnade. När jag vaknade hade jag nog snurrat lika många varv till då täcket låg som en jävla boll uppe på arslet:P
Åkte ut, fodrade och släppte ut hästarna.
Hem igen och somnade som en sten i soffan. sov till klockan tolv då jag klev upp och ringde till STC för att fixa konto så att jag kan anmäla Peggan, dom hade stängt och öppnade åter 7e januari! jahapp tänkte jag då gå jag och glor på tv en stund. haha! jag somnade och sov till klockan två då morsan undrade ifall jag skulle med ut på stallet, svar: NEJ. somnade om och sov till klockan 6!
så nu så är det ju bara att säga adjö till att kunna sova någonting inatt! Fan! får se ifall jag kan få Cattiz eller någon att ströjja runt mig hela dagen i morgon så jag inte somnar någonstarns! Hua jag torde inte bli så trevlig att ha att göra med!


Nej nu blire mat! Jippie, eller nått, matlusten är nere på noll tror jag. Enda jag tycker är gott är typ grönsaker!

So Long Suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0