Neutral

Jag är less. Trött, slut och less.

Livet verkar ganska struligt för många av mina vänner för tillfället. Men då jag just nu lägger ner mer tid och energi på att oroa mig för mina vänner än på mig själv. Det måste bara sluta. Så nu har jag bestämt mig, jag ska bli nerutral. Inte tänka och oroa mig så mycket för hur det går för alla andra. Vill dom strula till det får dom göra det, det är väl inte min uppgift att se till alla andra. Sen så ska jag ta den energin och lägga den på mig själv! (EGO)

Körde Peggan igår! Hon kändes som en rund miljon ungefär! Ouscha! Jag hade kunnat vara ute hela natten dock ska jag ju köra intervaller i morgon så hon fick ta det lite lugnt.
Får se hur hon är i intervallerna om vi bestämmer oss för att göra ett nytt kvalförsök i umeå den 15e.
Sen så har Cattiz ridit på hon ett varv runt stallet!!! STOOORT! Hon såg något skeptisk ut :P Men hon höll sig i skinnet och det är ju huvudsaken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0