Hua jag säg då de!

Mina kära föräldrar sitter och ser på antikrundan! 20,000:- för en jävla stol? Det är inte riktigt navlat, hade jag haft den stolen hade jag ju inte vågat sitta i den något mer!
Jag vill också sälja något för jättemycket pengar på auktion, insåg att det äldsta vi har i det här huset var morsan med sina dryga 50 bast. Men hon har dock så pass mycket skavanker och rynkor så det är nog inte så mycket att hoppas på. Sen så är de ju bäst att ha par av stolar och dyl, men så vitt jag vet så har inte mor någon bortglömd enäggstvilling någonstarns! Äh jag ska nog göra en fake, typ bygga en stol som ser skitgammal ut av alla rätta träslag och dyl. Så känner ni någon som är bra på att förfalska gamlsa saker så be denne att höra av sig till mig!

Party på lördag WIIE! eller nått. Jag är väl inte sådär super taggad och det är lite pinsamt när jag frågade Johanna:
jag - eh ska vi supa i helgen?
Johanna - JA!
Jag - vafan har vi för ursäkt att supa den här helgen då?
Johanna - eh, eh, eh vi kan typ kanske fira att.......... skolan har börjat?
Jag - ahh vafan, det duger! bara vi har en ursäkt så :P

Men efter den här helgen måste vi fan ta ledigt några helger. Det är dyrt och man blir så jävla slö och jävligt att hela helgen typ är förstörd! :P Nä bara inte Peggan springer och kvalar in eller nått sånt tokigt så har vi väl inget att fira på ett tag :P

På tal om Peggan så är hon faktiskt halt nu, hon ser inte bara halt ut utan nu är hon faktiskt det. jävla karledsinflamationen har sprucke och hon är dyngtjock och halt. FAN! men ska köra hon lugnt i morgon om det inte ser för jävligt ut!

Sen så har jag varit så jävla duktig att jag har ringt till STC för att fixa dom där jävla inloggningsuppgifterna jag behöver för att kunna anmäla. Dom skulle skicka nå jävla papper med snigelpost så jag får det väl till sommaren någon gång!


Jag såg ett program på tv´n i morse om en pojke som var blind från födseln och nu vid 11 års ålder skulle dom göra någon operation så att han skulle se igen. Operationen gick bra och om det hade funkat skulle han kunna se på höger öga. När pojkstackarn skulle ta bort lappen för ögat så grät han så vattennivån höjdes med två meter jag typ vrålade att han inte vågade öppna ögonen för tänk om han kunde se? och det lät defentivt inte som han menade det på något positivt sätt. Stackars pojk! Han kunde dock se och han blev ju glad över det med frågan är om han hade gjort det ifall han fått bestämma utan föräldrarnas påverkan..

Nej, nu ska jag sova. om jag somnar klockan 10 ikväll kanske jag sover till 8 i morgon:P

So Long Suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0