Baha!

Jag har nog nyss sett det roligaste jag någonsin sett i filmväg någon gång!
Filmen hette Another Gay Movie och var en gay parodi på american pie mfl. Haha måste ses säger jag bara!

För övrigt så har jag varit till läkaren idag! Det var ju minst sagt på tiden. Han hade dock inget konkret svar på vad det skulle kunna vara så han sa att jag skulle gå till en sjukgymanst först och se ifall vi kan trigga igång smärtan så vi vet vart den kommer ifrån. Hittar inte dom någonting så ska jag på nån undersökning på sjukhuset där dom typ sticker in en nål i "kärringnerven" (har jag någon nerv som sitter i kläm så är det den) och skickar ut elektriska impulser för att se om jag reagerar som jag ska. Hittar dom inget där heller så ska jag på nån kärlundersökning. Det känns faktiskt riktigt bra att det äntligen händer något! Så förhoppningsvis slipper jag iaf den smärtan inom en hyfsat snar framtid!

Sen har jag ringt till en Stefan idag angående om att vara kontaktperson/ledsagare. Skulle ringa han i morgon igen för att boka in en intervju. Jag har ju faktiskt funderat ganska mycket av och till ifall jag inte skulle kunna tänka mig att jobba som personlig assistent. Om inte annat så är ju det här ett sätt att få in en fot i branschen typ. Aja måste fundera så att jag verkligen har tid och ork att ta på mig ett sådant ansvar nu. Dock är ju aldrig en intervju fel då jag även får lite mer information om vad det är som krävs av mig!

Nej nu ska nog jag försöka sova en stund innan jag ska upp till skolan i morgon, Estetisk verksamhet hela förmiddagen! Baha sitta och rita, sktkul NOT! är det något jag är riktigt jävla dålig på så äre det!

So Long Suckers!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha jag har tjatat om den filmen i flera veckor, äntligen nån mer än jag som sett den xD

2009-01-30 @ 13:41:33
URL: http://johannann.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha den är bäst!!!

2009-01-30 @ 14:38:58
URL: http://annabrandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0