I want it all!

Nu förväntar jag mig verkligen inte att någon ska tycka synd om mig då jag har haft hela kvällen på mig att göra iordning två tavlor men segat på så förbannat att jag inte har gjort någonting alls! Fuck åt mig själv! Så nu blir det ännu en uppesittarnatt med massa bilder! Ohh vad roligt det är! Eller ja egentligen är det väl det eftersom jag får 5 tavlor sålda ;) Cashing cashing!

Det var superkul att Grundströms blev nöjda med bilden på Jullan! Det är ju alltid kul att ha ett fint minne kvar av dom små vännerna!

Micael Melander är klar till kvalet, känns skönt att ha ett problem ur världen! nu måste jag bara kolla så jag inte missar att anmäla också! Det skulle ju vara typiskt mig.

Jag är ju som många av er kanske vet en med ganska bestämda åsikter och vet ofta vad jag vill. Men absolut inte orubblig och oanpassningsbar men det finns något jag verkligen hatar. Det är att faktiskt inte veta vad jag vill. Hjärnan skriker olika saker sammtidigt och jag står som ett fån och vet inte vad jag ska göra. Men som det verkar nu så får jag en fin hjälp att bestämma mig. Fuck!

I takt med att skolan närmar sig känner jag hur humöret dalar.. kraftigt. Innan skiten ens har börjat! Nej det gäller nog att ta dagen som den kommer och göra det bästa av året som är kvar. Men hårddisken är som sagt full och det står över mina makter att få in nå mer onödig information där...

Ähh nu kommer jag inte på någe mer att skriva... jag har alltid världens inspiration ända tills jag får upp den här jävla sidan! Aja insiprationen kanske kommer åter om jag har tur...

So Long Suckers!!





© Anna Brandell

Kommentarer
Postat av: maria

ÄSCH! skitsamma, världsproblemen löser sig när vi åker till skellefteå och får lyssna på karlavagnen hem! :D

2009-08-19 @ 08:55:58
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/
Postat av: José

Suuuuper fin bild! Du är riktigt duktig!

2009-08-21 @ 10:06:54
URL: http://joas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Anna! Tack än en gång för den jättefina tavla på Sofia och Jullan. Du är verkligen duktig!!!!

Nu vill jag beställa ett kort på Lomis och ett på Nelson. Hoppas det går bra fastän du verkar ha alldeles för mycket att göra (men det är så när man är duktig). Kramar Eva.

2009-08-21 @ 15:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0