Sista April!

Vad är det vi firar nu då? Eller rättare sagt vad gjorde Jesus för hundrafemtioelva jävla år sedan? Fast det kanske är något politiskt vi firar idag. Äh jag må inte veta riktigt, det enda jag vet är att ikväll blire fest! I Cattiz Ford! Jag är taggad som fan!
Det ska bli fett kul iaf!


Jag hade ju planerat att köra snärtis idag. åkte hem med Cattiz efter skolan och tänkte att morsan skulle ju ut och kolla på Berra vid klockan två så då kommer hon väl hem och byter om så kan jag åka ut med henne. Icke sa Nicke. Hon hade tagit med sig kläder till jobbet så då vart det ingen tur till stallet idag. Fan! Men ska höra om Frida kan rida han i morgon annars får jag köra istället.
På lördag blire provlopp iaf! Tror att Marie sa att jag fick spår tre, bättre än spår två iaf då jag har långvagn.
Så nu får ni hålla tummarna att jag inte behöver åka till sjukhuset efter den persen:P


Nej nu ska jag börja sminka mig!


So Long Suckers!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0