Nackspärr!

Fy fan vilken knepigt ord men det är iaf det jag har dragits med hela förmiddagen och tro mig det var inte trevligt! Jag tog mig inte upp ur sängen förren klockan var närmare 1! av den enkla andledningen att jag inte kunde lyfta huvudet. när jag skulle vända på mig i sängen fick jag ta tag i håret och lyfta på huvet med armarna för så fort jag använde musklerna i nacken kändes det som att huvudet skulle ramla av. Något skumt! Men vips vid klockan ett så började det att avta och nu är jag bara typ lite muskelöm och har lite problem att luta huvudet åt sidorna. På köpet missade jag även min tandläkartid! SKIT! men ringde dit och fick en ny tid i morgon klockan halv nio.

Funderade lite över vad Åsa sa om att rida in hästar igår, just det att ifall man nästan bara hoppar upp och far ut och rider ilag med andra hästar brukar dom mest bara följa med istället för att hitta på massa dumheter. Så nu funderar jag på att slänga upp nån självmordspilot på Peggibajs och skicka ut dom att rida istället för att hålla på att tjollra så jävla mycket.... måste bara hitta den piloten! Det löser sig säkert.




So Long Suckers!

Kommentarer
Postat av: mathilda

behöver du en självmordspilot så kan jag ställa upp:) är van att bli uppslängd på hästar.

2009-04-23 @ 16:48:22
URL: http://girlonherway.blogg.se/
Postat av: maria

EXAKT, inge tjoller! bea red ju bobby ;)

2009-04-24 @ 07:37:20
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/
Postat av: bea

I can do it:P

2009-04-24 @ 11:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0