De é Ba å slå ihäl!

Det ska bli mitt nya motto! jag har iaf utövat den metoden på hela hästlektionen idag, vi har pratat om skador i rörselsemekaniken.

Snärtis OHH Vilken stjärna! Körde snabbjobb igår och han var superduktig!
1.50 första 1000, och 1.40 sista 500! Det är supersnabbt för att vara honom!
Att jag sedan fick reda på att Frida och en kompis hade ridigt ordentligt dagen innan gjorde ju inte prestationen sämre!
Så nu laddar vi för nå provlopp snart!

Peggibajs fick även hon ut och röra på sig en liten sväng igår! Pella som körde såklart så hon fortfarande är "något överladdad". Men tror att jag ska ta mod till mig och köra henne själv i morgon om det inte är så mycket hästar ute. Jag har ju trots allt slaggjord så med lite mer attityd och bestämdhet från min sida SKA det gå bra. Jag tror jag har min akilleshäl just där, mitt självförtroende. Om man tänker efter lite så vet jag ju faktiskt nästan vad jag håller på med och om inte annat så vet jag att jag har alla rätta reflexer ifall det skulle hända något. Trots allt, det värsta som kan hända är att man dör right? Och det ska inte vara så farligt har jag hört!

2-åringsserien startar ikväll!!!! Spännande då båda våra bebisar ska ut! Jag tror dom är ganska rutinerade om man jämför med resten som är med så det ska nog lösa sig bra, bara Pelle klockar ordentligt!!!
Ulfen ska ut med Chocklad och Järvali också! kan hända att det blir lite mer spännande men Ulf brukar ha bra pli på småhästarna.

Jag var ju på Bergsåker i söndags och om jag ska vara helt ärlig så kliade det i fingrarna efter att köra lopp! Det går ju inte att undkomma att det är kul som fan! Men Den tiden är över nu käns det som:( Om ingen har någon ponny dom vill att jag ska köra vill säga.

Nej nu ska jag kissa sen kanske man ska göra något när man lix är på skolan.

So Long Suckers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0