Ponnytrav på solänget!

Idag har det det vare ponnytrav/heldag på solänget!
Jag körde Frodo Bagger och Hults Defekt!
Hubbe var sur och grinig men jag tycker ändå att han gjorde det han skulle! Det är inte lätt att vara gammal surgubbe! :P
Sen så var det jag som klantade mig och gjorde så att han hoppade över mål! Det var lätt det klantigaste jag har gjort den här sommaren!
Frodo var jätteduktig och putsade rekordet även den här gången! 2.14,1! dock blev han bara 5a men får klart godkänt ändå! Duuktig idiot! Men som sagt.... jag har ju tränat lite dåligt! På måndag eller tisdag blire mjukglass!!

Det gick bra för Cattiz men det får ni läsa mer om i hennes blogg: Cattiz

Mitt blåmärke som pissmärren gjorde är nästan svart nu! det tog nog mer än vad jag trodde! Tur att man är lite "vadderad"

Aja nu ska jag vara lite sympatisk med Cattiz som har bajsont i typ hela fejset! Stackars liten!!!

So long suckers!!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Bra jobbat och kört med Frodo:) Mjukglass:)

2008-09-06 @ 20:21:41
URL: http://katarinabystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0