Nu är Anna arg! Big time!

Jo arg som satan är jag!
Den där förbannade jävla skoljäveln man går på kan ju dra så jävla långt åt helvett att den försvinner från jordens yta! dom kan ju prova återskapa Big Bang inuti skolan om dom vill! Fan!
Satt på svenskalektionen idag och fick reda på att jag, Cattiz och några till som redan hade börjat på svenska B kursen antingen skulle få fortsätta jobba på med den fast då skulle vi inte kunna få någon hjälp, eller göra om skiten och få hjälp! Är dom helt jävla dum i huvet eller?! man kan ju för fan bli vansinnig för mindre! MYCKET MINDRE! Jag blev pyttelite arg när hon sa det och kände hur det började koka inuti mig! till slut så drog jag på mig jackan och gick ut ur klassrummet! Annars hade jag nog sagt något väldigt dumt inom en snar framtid! gick ut och rökte två ciggaretter för att "coola" av mig lite sen återvände jag till klassrummet fortfarande mäkta förbannad men inte lika vansinnig som tidigare, Har jag Damp?
Men vafan ska man göra då? Jag och Cattiz har tjatat på alla lärare och rektorer i den där jävla skolan utan att det har bleve någon skillnad! Gah! Men det är ju lugnt, jag kan ju sitta av tiden i den där jävla skolan! Fan vad jag är less på skiten!

Jag har faktiskt gjort lite roliga saker idag med! tro't eller ej! Jag har klippt håret! och färgat det! Stooooort! men jag är nöjd som fan! skönt att bli av med lite fluff!!

Fast är fortfarande jävligt grinig, vette fan om jag har pms eller nått! är ju inte direkt sur av mig i vanliga fall! Fast är nog inte speciellt sur av mig utåt just nu heller, även fast det kokar i mig innombords så snart så ryker jag ihop med någon BIG TIME!!!! och det kommer inte bli vackert!

So long suckers!

Kommentarer
Postat av: josefin

Lägg upp bild på ny frillan ;)

2008-09-12 @ 17:26:00
Postat av: Jnn

som sagt , lägg upp en bild av nya fluffe !

2008-09-13 @ 18:11:01
Postat av: Anna!!

Haha ni kommer aldrig få se en bild på mig på den här bloggen:P ni får komma och se fluffet live ist:P

2008-09-15 @ 00:40:19
URL: http://annabrandell.blogg.se/
Postat av: Jnn

määh man se dig ju aldrig juh!

2008-09-18 @ 14:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0