Lite perspektiv på saker och ting!

Sen jag har börjat bloggat så har jag märkt att jag lägger märke till min tillvaro mycket mer! Nu har jag inga direkta exempel men man tänker mer på vad man gör iaf, sen om man kommer ihåg det när man väl sitter vid datorn är ju en helt annan fråga!

Jag håller nog på att bli jättesjuk! åkte hem från solänget innan travet ens hade börjat för jag kände mig skitskum! Somnade som en sten när jag kom hem och har typ sovit sedan dess! just nu så sitter jag här, har grymmt ont i alla leder i hela kroppen känns det som och fryser när jag sitter inne och svettas när jag går ut. Men jag är faktiskt inte så snorig eller har ont i halsen! Mysko! Har precis kollat startlistorna till hemmadagen och Frodo har fått ett ganska hårt lopp men jag är glad bara han går 2.15 full väg igen!

Men både Frodo och Ulla skulle behöva köras idag! ska kravla mig uppför trappen nu och börja med alvedonmissbruket igen! Fan!! jag har inte tid att vara sjuk nu!!

Det känns iaf skönt att ha börjat hos Ulf Arne igen! körde 3 hästar igår och man får ju lite perspektiv på vad Ulla är för typ av häst! Sen då jag inte har kört storhäst på hela sommaren så känns det ju bra att få en rivstart med att både köra Ulla och Uffes hästar! det tar nog inte lika lång tid att komma in i det då!

Nej nu är jag less på den här jävla skitdatorn och dess tangentbord! (sitter nere i källaren för jag har min dator hemma hos Cattiz)

So Long Suckers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0