Inge östersund för min del :(

Förbannade ponnykräk! Hostade som fan när jag körde honom igår, och inte vanlig dammhoste utan riktigt rosselhosta. körde dock intervaller med han trots det fast dom blev ganska lugna, i hopp om att det skulle vara något han behövde hosta upp. körde 5 intervaller och han blev inge bättre så då skrittade vi hem. lite surt men jag är faktiskt inte den som sörjer över det, bättre att han tar det här nu och är pigg till bergsåker! lopper i östersund var ju inte direkt mycket att hurra över! Så nu ska jag se ifall vi kanske kan blista upp honom när han ändå inte ska starta på ett par veckor! känner mig dock lite taskig med Cattiz eftersom vi skulle dra och det blir typ 20 mil extra för hennes föräldrar att köra upp från forsed så då får hon stryka också:( men det är ju som inte så mycket jag kan göra åt just nu!
Så ska ringa till östersund och stryka i morgon!

Körde Powergirl idag! äntligen känns det som det börjar klicka lite mellan oss! Jag har ju faktiskt funderat både en och två gånger på ifall jag verkligen gjorde rätt när jag köpte henne. Ska jag vara helt ärlig så tror jag faktiskt att jag köpte henne eftersom jag inte enns tänkte tanken på att vara utan häst och det lät ju hyfsat så varför inte punda ut 15000 + moms även fast man inte är säker på att man vill ha kräket:P Men som sagt! nu börjar det äntligen kännas bra!
Mamma Frågade mig häromdagen: Men du Anna, Saknar du Acke? Jag blev helt ställd eftersom jag inte enns har tänkt på det, funderade en stund och sa: Nej! faktiskt inte. Tro't eller ej men det är helt ärligt! visst tänker jag på han men skulle aldrig i livet vilja ta tillbaks han för han har det så jävla bra uppe hos Johanna! det är något jag aldrig skulle kunna ge honom!

Pratade med José idag! Riktigt roligt faktistk! har väldigt dåligt samvete eftersom jag aldrig ringer till henne men det är inte så lätt när man har ett minne som en fiskmås! Pratade så länge att morsan blev helt galen för hon fick mocka själv, men det var det värt!

I morgon blir det provlopp! Pelle frågade mig idag ifall jag kunde fota alla hästar som var med i tvååringsserien åt typ hästagareföreningen eller nått sånt, självklart skulle jag få betalt! Jag är ju inte den som tackar nej till ett sådant erbjudande!

Nej nu ska jag dricka upp min äckelwiskey (försöker desperat bli kvitt förkylningen och har provat allt annat!) sen sova!

So long suckers!!


Kan tillägga att jag blev lite less nu för har fått skrive om hela inlägget en gång och det var mycket bättre förra gången :(

Kommentarer
Postat av: josé

Äh, man får ju ringa när man har något att säga.. ;) Hoppas jag hinner hem i nov, då måste vi ju hitt på nå ;) :)

2008-09-28 @ 15:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0