Förkyld, förkyld och åter förkyld!

Nu är jag mäkta less på den hära skiten! kan inte sova, trött som fan, kan knappt äta och röker som en skorsten!
Jo det där med rökningen rår jag nog för själv men kan ju försöka beklaga mig iaf:P men det hjälper ju inte till med tillfrisknandet iaf:P inte det faktum att jag sover ca1-2 timmar per natt heller.
Praktik igår och idag, har inte fått speciellt mycket gjort och har inte vågat köra någon utom snärtis då jag har en reaktionstid på ca 10 sek! igår tände jag lampan på toan och tänkte seriöst: Men gud vad ljust det blev här inne nu! Sen så blev jag mäkta rädd för mig själv, pissa och sprang därifrån:P

Frodo ska gå jippolopp den 11e så det blir inge Bergsåker heller:( Det känns tråkigt som fan för det är ju trots allt min sista säsong och hade faktiskt jättegärna velat köra, töntigt eller ej så är det och jag tänker inte ljuga.

Körde intervaller med Ullapulla igår och har äntligen fått in 40 farten i huvudet. kände mig väldigt smart när jag insåg att det kändes ju inte som att det gick lika fort när man kanske kollade runt på omgivningen istället för att titta på arslet på hästen och precis framför, lovar då känns det som att det går fort!! Hon var precis lika snäll som vanligt och nu klickar det! känns jävligt skönt!

Sitter och ser på nyheterna på tv4 och det är ju tur att människan står sig så högt över djuren intelligensmässigt! var typ massa folk som hade bleve ihältrampad när det hade brutit ut panik när något hade börjat brinna vid nån religös sermoni..... hmm pass upp skenande människor!!

Äh nu ger jag fan i det här
So Long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0