.......

klockan är just nu 01:36 och jag kan inte sova, tankarna snurrar i mitt huvud och jag vet inte vad jag ska göra.

Just nu känns det som att oavsett vad jag gör så blir det fel för någon annan. Jag är inte direkt van att tänka på vad som blir bäst för mig själv utan istället försöker jag oftast göra allt jag kan för att vara alla andra till lags. Tyvärr så känns det ganska ovärt just nu när man för en gångs skull har talat upp för vad man tycker och tänker och då får man bara skit till baka!
Aja man lär sig ju. Säg aldrig någonsin vad du tycker och känner för det skiter sig ändå!

Frodo är iaf anmäld till östersund, blev dock ett ganska dåligt lopp och tyvärr så fick det lov att bli över 2140, skulle ha anmält till det andra loppet men det verkar vara svårt att göra någonting rätt just nu så det följer väl bara det mönstret.

Körde intervaller med Ulla idag, hon var pigg och fin och inte lika stressad som när Pelle körde. Hon sprang inte och tittade lika mycket åt höger heller. Så det kändes bra. Men det hinner nog gå i stöpet det med innan jag har strulat klart.

Shit läste nyss igenom skiten och insåg att det här måste vara det mest possitiva inlägget jag har gjort på länge! Fast som sagt, bäst man inte skriver eller säger nå olämpligt för snart har jag väl hela världen emot mig!

Sen så måste ju min morsa vara de nsmidigaste människan i världshistorien, jag sa till henne att jag hade pratat igenom skiten med Maria och det verkade som att det var löst. nu vet jag inte riktigt hur det hela gick till men morsan hade iaf skickat nå mejl till Marie angående nå bensinpengar till gullänget och in till stan och hon måste ju ha skreve nå olämpligt för Marie hade tagit det ganska hårt och sen hade dom börjat tjafsa. Marie ringer till mig (av någon andledning)och jag kände mig som ett stort frågetecken ungefär. Men pratade med Marie en bra stund och försökte förklara hela situationen och det verkade iaf som att hon förstod, sen vad morsan hade mejlat med henne om förstod jag faktiskt inte.
Men allt kanske skiter sig för morsan just nu också.


Men men det här torde ju inte hjälpa mig att sova så jag är väl som en zombie i morgon, mer än vanligt!
So Long Suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0