2 Dagar sedan!

Nu var det några dagarsedan jag bloggade igen, Cattiz sitter som en igel vid datorn så man har inte en duck att få låna den :P ähh nu ljög jag, jag har inte direkt frågat heller har bara vare allmänt slö!

Ullapullas ben verkar bli bättre iaf! så det var nog lymfangiten, det syns nästan inte när hon kommer in på kvällen! men hon får ta det lite lugnt ett tag ändå!

Praktik måndag,tisdag och skolan idag, jag är trött som ett svin och vill bara sova men när jag lägger mig ner och ska sova så kan jag inte! Hallå vad vill jag egentligen! är så trött att jag inte kan hålla ögonen öppna men ändå kan jag inte sova?!

Sen så hade jag typ världens roligaste dröm när jag somnade på soffan efter vi hade släppt ut hästarna.
Jag skulle alltså rida montélopp på ingen mindre än Hubbe!
så jag hoppade upp och skulle ut och värma, jag hann rida unefär ett halvt bakvarv innan han började bocka jättemycket, fast det hela gick så sakta så det var inge svårt att sitta kvar. Sen gick tyglarna av medans han höll på att bocka så då böjjer jag mig ner och tar tag i bettet, Han hade någon form av entömsbett, men det lossnade så jag fick det i handen så då hoppade jag av och knöt tyglarna runt huvudet på hubbe och tänkte leda han in, då kom defileringen lopp 1.
När jag hade gått typ två steg så stod det en tant nere i en sluttning så jag började prata med henne och där stod det också två hästar och medans vi stod och surrade blev en skäck helt galen och flög på den andra hästen så jag tog tag i den och det visade sig vara Acke, sen vaknade jag. Jomenvisst, Acke som skäck?! Helt klart den knepigaste drömmen jag har haft på länge?! Rida montélopp på hubbe och Acke som skäck?! HAHAHAHAHAHA!

I möra blire skola! åhhh så roligt!! NOT!! Jag är fan less, patetiskt att redan vara less men hösten är på intågande och vips så blir jag superdeppig, blir nog bättre när snön kommer!

Konstaterad kvarka på ridskolan! Fan! förhoppningsvis kommet det inte över på solänget men då blire till att be till gudarna!

So long suckers!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0