Sova? äh glöm det!

Vilken tur att jag inte har ställt om min dyngsrytm nu när jag är sjuk, hostar som ett tok så fort jag lägger mig ner och ska försöka sova så blir till att vara vaken nästan hela nätterna och när jag väl somnar av utmattning så är det framåt morgonen och då sover jag ju hela förmiddagen istället. Fuck så jävla drygt att ställa tillbaks skiten sen!
Men Maria fyller 18 år i morgon! Fest på lördag iaf, vet inte riktigt ifall det skulle bli nå i morgon också men jag torde väl märka förhoppningsvis kanske! så jag kanske inte behöver ställa tillbaka dyngsrytmen iaf:P

Har märkt att mina blogginlägg bara blir tråkigare och tråkigare, var så ambitiös och duktig när jag började men det är väl som med allting annat jag gör, börjar bra men oftast blir det bara nå halvdant till slut.

Vad händer ifall man äter för mycket slemlösande? inget farligt va? proppade i mig fyra bisolvon(stavning?) på en gång och läste sedan på förpackningen att man skulle äta max 3 på ett dygn.... äh torde ju inte dö iaf:P

Jag tänkte precis tanken att man kanske skulle ta och växa upp någon gång, känner mig lite omogen när jag skrattar åt simpsons! Fast jag tycker ju att det är kul! Äh lite väl avancerade tankar med tanke på hur trött jag är!

Sen så tänkte jag berätta en av mina mest välbevarade hemligheter! jag smygtycker att dansbandsmusik är lite halvbra.. ibland, kanske,.... ja ni fatttar. känns skönt att ha kommit ut ur garderoben!

So long suckers!!!

© Anna Brandell

Kommentarer
Postat av: Kattis

Välkommen ut:)

2008-10-03 @ 21:05:18
URL: http://katarinabystrom.blogg.se/
Postat av: Jnn

anna, din häst DIAT från vera ! ! !

2008-10-04 @ 16:04:06
Postat av: Anna!

Tack ;)

2008-10-05 @ 20:49:28
URL: http://annabrandell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0