Nellie!

En tragikens dag idag!
Lider med Cattiz och ni får läsa mer om vad som har hänt i hennes blogg. CattiZ.
Jag tänker på er och håller alla tummar och tår för att hon ska vara tuff nog för att fixa det här!

Jag har varit hos Peter idag och fixat ryggen, äntligen börjar jag bli lite mjukare och jag behövde inte boka någon ny tid på ett tag tyckte han. Skulle ringa ifall jag blev dålig igen. Känns bra!

Jag har varit så trött så trött så det finns inte idag! känner mig alldeles tom i huvudet men tror att jag faktiskt blev lite chockad över det här med Nellie, det var man verkligen inte beredd på! Har iaf sovit lite extra (4 timmar mitt i dagen) så hoppas det blir lite bättre nu:P kanske håller på att bli sjuk!

Men nu orkar jag inte skriva något mer!
So long suckers!

Kom igen och kämpa nu Nellie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0