Long time no see!!!

4 dagar sedan jag bloggade sist!
Det har inte hänt sådär jättemycket i mitt superviktiga liv:P

Jag har iaf komme fram till en sak! Jag kan få vilken häst som hellst att slå tror jag!
Powergirl som nog inte har lyft på arslet i hela hennes liv slog så det sjöng om det i förrgår när jag var ute och körde!något förvånad jag blev, hade nyss sutte och pratat med morsan som red Santana och sagt: Fan det är ju som att köra en bil nästan! Haha tji fick jag!! Dock slog hon inte för att träffa mig utan det måste ha vare någonting som störde henne för sen blev hon precis som normal! typ som att någonting hade fastnat i röva på hon eller nått! Hihi spännande var det iaf! ca 1 dm från att slå ena benet över skalmen :P

Sitter just nu i östersund och gör ingenting, väntar på att åka på Max typ! Det känns inte så jävla värt att ha åkt hit eftersom vi ska åka hem kl 2 i morgon och inte får se travet! Bajs!!

Aja so long suckers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0