Får tebax moppen!

Wiie! ska åka och hämta mopedskrället idag! Vet inte vad dom har fixat men förhoppningsvis så startar den nu iaf!
Tro om det är halt att köra moppe nu?! :P

Fredag idag och jag är grymmt festsugen. Men har typ ingen att festa med... tråkigt som fan! Men jag torde ju överleva:P kanske lika bra att försöka hålla sig lite nykter en helg, det var ju som ett tag sedan nu:P

Jag Får aldrig nog av den rösten! VOLBEAT! Jag lyssnar på deras jävla låtar hela tiden och även om jag inte tycker att själva låten är sådär jättebra så får jag inte nog av han som sjungers röst! Den är så grymmt skön! Örongodis big time!

Äh nu har jag inge mer att skriva!
So long suckers!

Kommentarer
Postat av: Johanna

anna, kom hit, jag har tråk , vi kan ha fest med min sköldpadda!

2008-10-31 @ 20:30:15
URL: http://johannann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0