Pigg och vaken!

Tack Johanna för det fina blogginlägget ;)

Ligger nu hemma i min kära soffa och funderar på hur fan jag ska ta mig ut till stallet då jag har en liten häst som står och väntar på att få bli körd... ähh det löser sig nog :P

Var en mycket trevlig kväll igår måste jag säga. jag vet inte ens hur mycket klockan var när jag åkte hem, då hade alla drage och louis låg och skrek på Cattiz att han ville ha en macka.

Nej nu ska jag kolla om man kan få någon skjuts av någon ut till stallet! är dock lite spak i både hjärna och armar så kan ju vara smart för resten av befolkningen på stallbacken att hålla sig inne :P

So Long Suckers!

Kommentarer
Postat av: cattiz

Ingen pansarvagn här inte xD

2008-11-22 @ 13:50:23
URL: http://cattizstattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0