Huvudvärk!!

Fortfarande huvudvärk idag när jag vaknade, klev upp och rökte sen insåg jag att även fast jag skulle åka till skolan så skulle jag ändå inte få något gjort då jag knappt kunde tänka! Smsa till Gunilla och sa att jag hade ont i huvudet.

Sov bort halva dagen men huvudvärken var nästan borta när jag vaknade.
Insåg dock att jag bara hade en cigg kvar och klockan var bara 12! (mor kommer inte hem förren 16:00) Gah!
Gick ut och startade moppen och åkte ut från uppfarten, sen dog mopedhelvettet! och jag fick inte igång den något mer! FAN! Gick in och frågade pappa ifall jag kunde åka med han till kiosken och då kunde jag ju gå tillbaks! Kom dock på att det går ju fan lättare att cykla! gick in och letade efter nyckeln, Baha fick jag de den var försvunnen! Fick låna min kära mors cykel och trampade iväg mot kiosken! Det var jobbigare att cyckla än vad jag kom ihåg, men jag kom hem igen med två ciggpaket så jag överlevde ju :P
Sen så fick jag ett väldigt bra argument till att aldrig mer sätta mig på en cykel igen! Jag ställde mig på vågen både innan och efter jag cyklade till kiosken och tro det eller ej så gick jag upp ett halvt kilo medans jag cyklade till kiosken och tillbaka! Haha!! så nu tänker ju jag aldrig cykla igen :P

Var till Kicki´s hästshop idag och köpte nytt vintertäcke till UllaPulla! vintertäcke för okristlig lite pengar:P Grönt och fult men kändes bra och var som sagt väldigt billigt!

Sen vare rep med bandet, det börjar ta sig lite nu! Dom kan faktiskt spela utan att jag står och pekar takten och vilka ackord dom ska spela ;) Stoort!

Sen åkte jag hem till Cattiz och fixade med hennes blogg litegranna och åt äppelpaj! Mums!

Nu sitter jag här och väntar på svar från Källsjöpojkenfolket så jag kan skicka efter några bilder snart!!

Aja So Long Suckers!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0