Can you feel the love tonight?

Wiie! repade med Bandet igår och det gick faktiskt riktigt bra, jag spelade bas och vi spelade faktiskt igenom hela låten ett par gånger ;) STOOORT!! Vi får se hur vi gör om jag kanske ska fortsätta att spela bas, så får Tobbe spela gitarr ist.
Släpade med mig Salome ut på solänget efter vi hade repat, hon såg något fascinerad ut, Typ: Ohhhh en häst, men vad stor den är!
Efter visiten på solänget åkte vi hem och repade på lite låtar inför galan, dock var vi både väldigt sega så vi surrade nog mer än lärde oss nå låtar ;)

Nu så sitter jag hemma hos Cattiz med ett mongo i knät:P Det är väl kanske meningen att vi ska plugga eller nått när hon kommer hem från solänget, är där och släpper ut djuren nu ;)

Tack alla som lämnar dessa snälla kommentarer! Det värmer!

(Ulf Arne skulle nog bara berätta att han inte skulle åka ut på solänget något på tisdagen:P)


So Long Suckers!

Kommentarer
Postat av: Bea

ser fram emot lördag kväll;D

2008-11-13 @ 16:22:23
URL: http://beatriceanderss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0