Åkrädd? -Aldrig!

Det är faktiskt sant! jag blir näst intill aldrig åkrädd när jag åker bil. det ligger som bara inte i min natur.
Får lov att citera mig och Cattiz när vi åkte hem från Johanna i torsdags:
Jag:
-Hihi, taggad att köra till nordvik i morgon?
Cattiz. som smsar medans hon kör:
-Ja just nu känns det som att jag kan sitta och köra hela natten!
Jag som ser att cattiz är på väg rakt ner i diket:
-Hmm jadu så länge vi inte kör ner i diket nu så.

Ja som ni märker så får jag inte ens panik när Cattiz är på väg att köra rakt ner i diket, eller så är det där min form av panik Typ: hmm vi är nog på väg att köra åt helvette nu, kanske dags att göra något åt det. :P

Fast ja är egentligen inte rädd för att köra av vägen och dö. Som jag sa åt Cattiz på väg hem från sollefteå, ska du köra åt helvette så gör det ordentligt så jag vet att jag dör. För jag tror inte att jag skulle vilja sitta i rullstol resten av livet....
Ifall jag dör i en trafikolycka så var det väl kanske meningen att jag skulle dö då, dör jag av att sätta en mackbit i halsen så var det väl meningen så... inte sådär jättemycket man kan göra åt:P

Cattiz:
- Om jag vill köra av vägen och ta livet av mig med flit, kan jag ta med mig dig då?
Jag:
- Jaoo varför inte? jag har inte så mycket annat för mig...

Missuppfatta inte, jag inte självmordsbenägen eller nått. Var bara vädigt trött:P


Wiie nu så ska jag köra Peggan i morgon! så ni får hjälpa till och hålla tummarna för att hon är fräsch och att hon är snäll! :D Hon har ju vilat en vecka så jag har nog det jag gör. Men det blir säkert skojsigt! :D

Sen blire hökörning... först på med ca 5 ton hö på en lastbil och sedan av med det igen på logen! Det tar på krafterna kan jag lova, speciellt när man är dyngförkyld som jag nästan alltid passar på att vara när vi ska köra hö :D

Sedan så sitter jag och funderar på hur jag ska göra med alla julklappar och sådant då jag för tillfället befinner mig i en allvarlig ekonomisk kris! jag får ca 150:- i veckan och jag röker ca ett paket ciggaretter om dagen... Det går inte ihop! och jag blir galen då jag har så satans dålig självdiciplin att jag inte kan ge fan i att röka som en skorsten!
Tanken slog mig idag att jag kanske ska börja röka mentholciggaretter... jag tycker att dom är ganska vidriga att röka så då ger jag fan i det? hmm... det tåls att fundera på:P

Nääe vafan det här går inte jag är så trött att öga går i kors på mig och jag ska upp klockan 7 i möra!

So Long Suckers!

Kommentarer
Postat av: Mimmiiiiii

du kommer vänja dig vid smaken av menthol också så då kommer du börja röka likt förbannat. du får helt enkelt skärpa dig o inte röka så mycket. 1 paket räcker minst två dagar för mig som försöker trappa ner o sluta =)

2008-11-30 @ 07:01:21
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se/
Postat av: Josefin

Förhelvete anna, du kan ju inte röka ett HELT paket på en dag! Inte konstigt att du blir sjuk!

2008-11-30 @ 13:00:58
URL: http://joas.blogg.se/
Postat av: cattiz

Hehe jag är inte självmordsbenägen jag heller! Det var bara en tanke som slog mig påväg hem ifrån Sollefteå

2008-11-30 @ 15:01:05
URL: http://cattizstattin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0