Ojj några dagar sedan jag Bloggade nu!

Jahapp nu sitter man här igen.. Har nyss skickat iväg en jävla massa bilder till Ricky på Tulla, Valle och Stjärnan(Snärtis) Det är ju grymmt roligt att knäppa massa kort... men drygt som fan att Redigera dom och sen skicka iväg dom åt alla jävla håll...

Eftersom ja har ett minne som lätt går att jämmföra med en guldfisks så kommer jag typ inte ihåg så mycket av det jag har gjort dom senaste dagarna.

I torsdags körde Ulf Arne fort med Snärtis 1.42 i typ 500 meter! nytt rekord!
Och i Fredags var det trav...

Idag däremot så kommer jag ju ihåg litegrann iaf ;P
Ponnytrav på solänget! jag tog hand om ponnysarna i ponnystallet från början och värmde Exot, Kände mig jävligt tuff när jag satt och körde Shettis på banan! Sen selade jag ut dom andra och grejja på när dom skulle ut och värma och tävla, Johanna var jätteglad när hon kom in med Frodo och det var ju roligt! även om han bara va ute på en söndags promenad... men det är bra.. dom ska lära sig att vara ödmjuk, Vinna och grejja det kan dom göra sen:P
Sen värmde jag Hasselbos Comet en till shettis och kände mig återigen lika tuff som när jag värmde Exot,
Ändrade hans balans helt och Sanna körde nytt personligt rekord med honom!

Marias hästar gick bra dom med... inge pengar men Maria var nöjd ;)
Cattiz hade jag lite dålig koll på men Penni såg jag att hon gick bra och Pärlan hade fått e ntid och det var ju huvudsaken. Så Cattiz får fan lov att vara nöjd hon med, annars slår jag hon..

Aja det har inte hänt så mycket mer roligt idag...
Men i morgon bär det av mot Undrom med småhästarna! Spännande att se hur det går att få in dom i bure den här gången! Baha!

Aja hej hopp Gummisn*pp (blir dom arga om man skriver snopp här?)

image16



 

image17
© Anna Brandell

Bild 1, Snärtis och Ulf Arne
Bild 2, Valle och Ulf Arne




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0