Normala muskelvärden och lite annat!

Acke!
Ricky hjälpte mig att titta på Acke idag och han höll med mig om att det var mycket möjligt att det kunde vara muskelvärderna som spökade så Ulf Arne var en "liten" ängel och hjälpte mig att ta blodprov på honom.
Enda problemet var att det tydligen var fel provrör och provröret blodet skulle ha vare i hade gått ut. så jag fick nya provrör och åkte tillbaks till solänget och Ulf Arne hjälpte mig igen! fast Acke var inte lika snäll denna gång utan mest bara spände sig... men vi fick lite blod till slut så då kunde jag åka till djursjukhuset IGEN och lämna det där jävla blodet..
Det känns som jag har kört runt med ponnyblod i moppen hela jävla dagen! har kört slut på ca en halv tank!
Men kärringen från djursjukhuset ringde och berättade att han hade helt normala muskelvärden! jävla ponnyjäkel.. då var det inte så lätt heller...
morsan ringde kiropraktikern så får hon titta på han så fort hon kan komma hit och hittar inte hon nått blir det kliniken nästa... för även ifall han blir bättre och bättre så är det ju något som inte stämmer...


Gjorde nationellt muntligt prov i engelska idag med... Jag tyckte det gick bra för mig iaf, men blev lite sur på Cattiz när jag tyckte att hon sjåpade sig.... men jag fick betyg iaf och jag kan ju inte göra så mycket mer än att försöka hjälpa Cattiz det jag kan.... eller? ibland känner jag mig lite självisk när jag till slut ger upp och typ säger att hon får väl fan göra som hon vill... så har faktiskt haft lite ångest över det idag...

Körde ValleBalle när jag kom tillbaka till Ulf Arne efter mina resor till djursjukhuset, Det gick bra men det blev en kort tur då trycket typ försvan ur tryckvagnen och jag var inte sådär jättesugen på att köra honom utan tryck!

Och Marias LillNöt är sjuk... men personligen så hoppas jag att hon dör:P haha nej men skämt åsido så hatar den hästen mig! Ulf arne tömkörde henne och jag gick bröve... Hon försökte bita mig hela tiden och hon blir fan sur så fort jag kommer in i stallet.... Jag sa det till Ulf Arne och han tyckte nog att det lät kul eller nått.. för han upprepade dett hela svängen vi var ute... så här lät det ungefär... Hmm Höhö Hon Hatar mig... höhö lite tyst sådäär för sig själv... han är lite konstig ibland Ulf Arne..

Hade möte med ponnyklubben och vi surrade på lite om heldagen och att man nu får 5 dagars anmälningsförbud om man stryker före tävlingarna... men jag hade inga planer på att starta på Dannero i vilket fall så det spelar ingen roll...

Sen satte jag och Maria upp lappar på stallerna om att det var ponnytrav.. Haha vi tänkte sätta en egen lapp på Arne Näslins boxdörr men Maria trodde att han skulle bli sur så då gjorde vi inte det:P

Aja jag har lagt ifrån mig telefonen någonstarns så jag ska leta rätt på den och sen ska jag nog fan sova... det hade vare skönt!

Pöss Å Kram GummiBanan!



image6


Jag vill ha tillbaka min busponny!

© Anna Brandell

Kommentarer
Postat av: Maria

haha, hon kommer överleva oss alla..

Arne kan vi väl åka o personligen ge en lapp o lite blommor?! våran guud för fan! :D

2008-05-28 @ 08:08:45
URL: http://mariasoderstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0