Jag är så busig!

Jag kände mig lite busig igårkväll när jag satte mig på mopeden med en spritflaska i ryggsäcken och åkte till Cattiz och Sandra, på en skolkväll!
Vad trött som fan men inte speciellt bakis när jag vaknade....
For till skolan och gjorde en jävla brandövning sen for jag hem och sov i typ tre timmar.

Åkte ut på stallet och skrittade Acke... blir mer och mer förundrad över vad det kan vara som har gjort honom som han är... han försökte trava två steg men typ hela han kröp ihop som att det skulle göra ont i hela jävla kroppen... Tycker verkligen synd om han och jag är inte den som daltar med hästarna i onödan direkt...

Damklubben hade styrelsemöte och vi fick jättegod mat och vi fick köra ponny runt en konbana!!!!!!
Jag Maria och Kattis fick pris från tipsrundan:D

Så nu sitter och här och funderar på vad jag ska göra åt min jävla ponny, vi har ju dock ringt till kiropraktikern men hon skulle ringa upp men har inte gjort det än. och hittar inte hon något så är det väl veterinären och sen bultpistolen:P

Ska till praktiken i morgon och skena runt med fetnordisar hela dagen! åhh så roligt... tycker lite synd om maria när inte hennes praktik fungerar.. vi kanske ska klona Ulf Arne så hon också får en :P
Jag ska iaf ha kameran med mig i morgon!

Har även kollat lite proppar åt Frodo i juni och ifall inte johanna sänker han som fan här hemma har han ett skitbra lopp på Dannero!

Aja Bye!
image2

© Anna Brandell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0