SenilAnna har slagit till igen!

Jag får ju nå fel snart... lixom hur lång tid tar det för mina hjärnceller att bli nykter igen? resten av mig är ju så gott som nykter:P
Dagen börjar med att jag vaknar ca 5 gånger i morse och tittar på klockan ovanför teven det står på halv 8 alla gånger och det slår mig som inte att klockjäveln har stannat nej för guuud vad konstigt det var att först inte solen hade gått upp och klockan var halv 8, sen var det lite konstigt att morsan inte var på jobbet när klockan var halv 8, och sen vaknade jag ett par gånger till och klockan var bara halv 8 innan brodern klev upp och klockan fortfarande var halv 8?! Hur kunde detta gå till?!och innan jag tittade på min mobil och insåg att klockan vakntiskt var halv 10 så undrade jag ifall jag höll på att bli tokig.... man kan ju för fan inte somna och vakna igen 5 gånger på bara några minuter?! eller???

Eftersom min sovro var väääldigt störd så försökte jag inte enns sova något mer så jag åkte ut på stallet och surrade lite med Jimmy och Dennis och sen kom Carro så då surrade jag bort lite av hennes dag också:P
Tömkörde även Acke idag och han kändes riktigt fin! äntligen börjar det bli bättre!

Åkte hem och åt.

Ut på stallet igen och jag ber morsan stanna till vid kiosken för jag hade helt slut på snus. Hon i kiosken höll på att stänga men kom ut genom dörren och frågade ifall jag ville ha något? och i all min förvirring så säger jag ja! ett marlboro light! ok säger hon och hämtar såklart detta åt mig. sätter mig i bilen och tittar på vad jag har i handen... jo! ett paket marlboro light och en femtiolapp! Vafan! jag skulle ju köpa snus?! hur gick det här till?! fattade nada... jag som inte enns röker marlboro light?! jag börjar bli seriöst orolig!

I morgon ska vi släppa ut hästarna på bete. Äntligen! hoppas på bra fotoväder så kommer det kanske lite nya bilder i morgon! om jag kommer ihåg kameran vill säga:P

Aja nu ska jag pallra mitt senila arsle i sängen! hane bra!

Kommentarer
Postat av: Beeeeeea!

men anna hur mår du egentligen:P hahahahahahaha!

2008-06-25 @ 09:25:56
URL: http://beatriceanderss.blogg.se/
Postat av: Mirre

Haha ah herregud .. .man fick sig ett gott skratt nu iaf ! xD Mendu kanske borde ta ch kolla upp de där !? :O;)

2008-06-25 @ 20:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0