Mina fötter är sönder!

Vaknade i morse och kunde nästan inte gå! har så sjuhelvetiskt ont under fötterna så jag håller på att dö! Har smort och grejjat på hela morgonen men det verkar inte hjälpa. Och jag ska snart fara och lasta ett bur med hö så det blir till att dra på sig farsans Foppatofflor som är någorlunda mjuka och bita ihop!

Trav igår!
Monserad var 5a eller 6a tror jag gick riktigt bra sista 500 efter gallopen!
Källsjöpojken klarade pemieloppet också!
Jag och Maria satt i Damshoppen hela kvälen och det var väl ganska trevligt... Maria sålde program till daniel eller hans brorsa Sedin! Stoooort!

Aja nu ska jag smörja in mina fötter igen och sen blir det till att åka och lasta hö! Hane bra!

Min externa hårddisk är typ sönder!!! Panik Panik så det blir inga bilder :(

Kommentarer
Postat av: Cattiz

Kom till mig så gör jag dina fötter hel! xD

2008-06-17 @ 21:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0