Midsommar!

Tanken var att jag skulle fira midsommar ute i sommarstugan med mamma, Pappa, Mormor, Lisbeth och Pelle men som tur var drack jag bara en halv cider till maten så jag for hem när alal började bli dryga och jag var less, hur kul ar det att spela kubb egentligen?! INTE SÅÅÅÅ KUL!
så jag åkte hem och tänkte att jag får väl sitta i min ensamhet och supa till lite grann.
Då ringde Salome! hon frågade om jag hade cigg, det hade jag inte. men hon och hennes lilla kusin som för övrigt var jävligt cool kom förbi mig och vi drog ut för att ragga någon som hade cigg då jag hade vare utan hela dagen!
kvällen gick och vips så satt vi hemma hos mig igen och spelade gitarr!  Salome och hennes kusin gick från mig ca 03:30 och då kastade jag ikull mig på soffan och somnade som en stock!

Vaknade första gången kl 12 då Morsan och Farsan kom hem från stugan, klev upp och åt lite och drack massa vatten sen somnade jag igen.
Vaknade kl 15:00 drack ännu mera vatten och glodde på tv tills vi åkte ut på stallet.

Körde Acke!!!! Han kändes riktigt bra och skrittade på som tusan! det började dock att åska och jag som är liiiiite hysterisk rädd för åska körde in fort som fan! Men var ändå supernöjd bara över att ha kört han igen och han kändes inte som en kratta!

Nej men nu ska jag dra ut tummen ur rumpan och redigera resten av bilderna från solänget och skicka dom till Ricky!


Bye Bye!


Kommentarer
Postat av: Mirre

Härligt med Acke du ! :D

2008-06-22 @ 22:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0