Frodo och jag kom 3a!

Yeah! Frodo var jätteduktig och kom in på en tredjeplats efter Salve och Canelia.
Vi startade på 80 meters tilägg men var ikapp hon som stog 20 meter framför nästan direkt efter starten. sen så plockade vi 3 stycken i bortre kurvan och den sista tog vi vid 500 meters stolpen ungefär.
Då när jag sneglar i ögonvrån ser jag Salve komma med stormsteg! den hästen ser något mäktig ut när han är sådär nära.
Frodo ger allt han kan och försöker svara ut salve men då precis i utgången av sista kurvan så typ styper eller snubblar han så han får en kort galopp och Maria Jönsson och Salve spurtar undan till en trygg seger.
Efter halva upploppet kommer Canelia snabbt bakom och frodo som inte hunnit få upp farten än hade inte en chans att svara ut henne.
Men vi är jättenöjda ändå!

Sen att vi hatar dom som inte lär sig att kolla sig om när deras häst galloperar
*stackars lilla tjej*
Men vafan! jag har ju köpt min licens på Konsum så jag får gapa och skrika :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0