Acke får leva några veckor till iaf!

Ja han har tur den älskade lilla jävlen! kiropraktikern kom igår och hon var ganska chockad över hur han såg ut. han är ju inte någon direkt vacker syn för tillfället! han har fallit ur jättemycket över ryggen och rumpan sen så skjuter han upp ryggen så han ser ut som en kamel:P
Vi förklarade för kiropraktikern hur han hade vare sådär konstig förut och att han hade startat i östersund på den där hämska banan och att jag hade kört fort veckan efter.
Hon knådade och knäckte och till slut sa hon det vi hade trott litegranna med, att han var överansträngd i ryggen efter östersund! och sen då körde jag fort med han en vecka efter och då blev det hela ännu värre och till slut fastnade musklerna i som ett kramläge, Fan tänk att gå runt med kramp i ryggen hela tiden?! att han enns har rört på sig är ett under.
Så han fick lite laser och så visade hon hur jag skulle massera och strecha ut ryggen! så nu blir det vila och sen ska vi börja skritta igång igen, men det känns långt till någon start. Men den där ponnyn har förvånat en förut.

Tro egentligen hur många hästar som blev dåliga efter östersund?


Sen kom Maria på den fantastiska idén att vi skulle fara och bada i Näveltjäl efter vi hade vare och tage av täcken på Gregers hästar och det tyckte jag skulle bli skitbra att få bada fötterna iaf lite granna så jag får kyla av dom, har förresten fortfarande bajsont i fossingarna!
Men det hela slutade med att jag fick bada! för maria stog och hoppade på flytbryggan så det kom upp vatten på fötterna och då ramlade hennes jävla mobil i vattnet! och vem vick hämta den? inte Maria iaf :P så av med  byxorna och plaskade i vattnet och det var riktigt varmt faktiskt:P så jag tog upp mobilen och fick åka utan trosor hela vägen hem till Maria då mina var dyblöt:P Tur att maria var så snäll att jag fick låna ett par av henne:P Hon är så generös! men aja .. jag fick ju kyla fötterna iaf! :P


Och jag får ju lite beslutsångest angåeende Powergirl! fan jag är så jävla sugen på att ta hon men kan ju inte göra det så länge jag har Acke kvar, och känns ju surt att he bort han nu?! hmmm..... Fan var less jag blir!


 VS None
©Anna Brandell


Jag saknar Cattiz!

Kommentarer
Postat av: cattiz

Miss dej too

2008-06-18 @ 15:51:30
Postat av: cattiz

Hoppas skrutten blir bra nu då!

2008-06-19 @ 11:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0